Thursday, September 7

Live on Lamma, but in Bangkok this time - Part 1

友人叫我快快 update Live on Lamma, 寫一寫今次曼谷之行的所見所聞. 但自己墨水不多, 竟然去完旅行回來無乜好寫. 我平時打個幾隻中文字已經打得我死死下, 這短短的文章真的字字辛苦.

曼谷之行 in point form:
  1. Siam Paragon 真的好大好大, 樓底很高, 從來未試過行商場得甘舒服. 必去!
  2. 去 IMAX 影院, 要留意上影的電影是不是為 IMAX 而拍的. 今次我看了 Superman Returns (不是專為為 IMAX 影院拍攝), 保證... 絕無 3D 效果!
  3. Suan Lum Night Bazzar 好正, 氣氛很好. 又係必去! 如果香港有的話就好 la.
  4. 去 Thailand, 必買女性用的內衣及化妝品 (Boot), 因為價錢只係香港的幾份之一.
  5. 遇上有 heart 的 DJ 哥哥, (詳見日後有關 DJ 哥哥之文章)
  6. 以後千萬唔好取笑的士司機大佬既英文口音, 我就係因為一個 TRAIN 字, 俾司機大佬趕了落車 (Sorry, change car, change car)
  7. 原來用 Google Map/Earh 睇完地圖先去旅行, 真係幾好, 你可以知道某某兩點其實有幾遠, 自己行唔行到. (2006-10-27 註: 有關 Google Map 的用法,請參考 The Mighty Google Map 一文。)

圖1: Siam Paragon 入面供人們上網的網 bar!



圖2: 好喝的芒果汁, 又係必飲!



圖3: 晚上的 Central World, 戶外電視竟然是... Windows XP screen saver ?!



圖4: Mona Lisa in Thailand.

1 comment:

Anonymous said...

咁大個Screen, 當然要Screen Saver保護一下.