Friday, November 25

南丫島開心日 - 戒指買賣記




Mo: Lai Yee 又唔係到...無眼睇 ...
兩女遊客: o的戒指點賣呀?
Mo: 唔... $69 la.
兩女遊客: 嘩, 好貴姐. 你睇下隻戒指污糟嫁.
Simon: 呵... 唔係, 係款式黎嫁, 你睇下, 如果戒指成隻都係銀色, 甘點會靚嫁. 硬係有黑色係O的邊邊先好睇嫁 la. 嗱, 你睇下....
兩女遊客: ... 賣 $39 la.
Simon: 唔得, at least 都 $45 la.
兩女遊客: 仲有無其他款呀?
Simon: 呀... 其實呢... 因為o的女仔走o西去食野, 唔理我地... 你知 la, 我地男仔點知o的女仔野賣幾多錢... 等等, 我有電話.
Catherine (電話): 我地係 Beach ar, 有間輝記士多, 都有 d 野食, 你地因間過黎 la.
Simon: 好呀, Lai Yee 係唔係到呀?
Lai Yee (電話): 做也呀?
Simon: 我想問o的戒指點賣嫁?
Lai Yee (電話): 戒指ar? $30 一對 law.
Simon: 呵....... 甘呀....... 唔....... 其實有兩位小姐睇緊o的戒指, 佢地問可唔可以平o的 $39 賣俾佢地 wor.
Lai Yee (電話): (等左兩秒) 可以可以!
Simon: (向兩位小姐) 老版話無問題, $39 la!
兩女遊客: 都話 la....... (之後不語, 點頭示意要買隻戒指)

No comments: